چه زمانی اجاره بهترین گزینه است؟

متأسفانه، خرید یک خودروی جدید رویایی است که به طور فزاینده ای دشوار است. علاوه بر نیاز به دسترسی فوری به مقدار زیادی پول، ارزیابی دقیق هزینه های نگهداری سالانه و هزینه های احتمالی در صورت تصادفات جاده ای ضروری است. وام می تواند بر وضعیت اقتصادی خانواده تاثیر بگذارد و همیشه راه حل ایده آل نیست.

در نهایت، هنگام ارزیابی خرید یک خودروی جدید، مهم است که بر کاهش نسبی آنی ارزش تمرکز کنید: تلاش برای فروش مجدد یک وسیله نقلیه، حتی اگر در شرایط خوبی باشد، هرگز به بازیابی پول خرج شده منجر نمی شود.

ممکن است فکر  کنیم که خرید یک استفاده خودرو دست دوم و یا می تواند یک گزینه ارزان تر باشد، اما در دراز مدت، مشکلات غیر منتظره و شکست می توانند بوجود بیایند.

 هنگامی که تمام این جنبه ها در نظر گرفته شد، طبیعی است که بپرسیم: آیا اجاره طولانی مدت ارزان تر از خرید یک ماشین است (خواه نو باشد یا دست دوم)؟

پاسخ به این سوال تقریباً همیشه مثبت است، در واقع با اجاره طولانی مدت مشکلات مربوط به هزینه های نگهداری به دلیل در اختیار داشتن وسیله نقلیه از بین می رود: هزینه ثابت ماهانه به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی هزینه ها را دقیقا بدانید و محاسبه کنید.

 بنابراین، هزینه ثابت در ماه به کاربر این امکان را می دهد که از تمام مزایای خودرو، بدون نگرانی های معمول مرتبط با آن، بهره مند شود. بنابراین، به لطف این قرارداد، مشتری می تواند برای یک تجربه ایمن و غیرقابل پیش بینی، یک ماشین کاملاً جدید را رانندگی کند.

اجاره ماشین

مزایای اجاره خودرو

•          همیشه یک ماشین جدید

آرامش خاطر از رانندگی یک ماشین در شرایط عالی هر روز

•          طیف گسترده ای از راه حل ها

همه انعطاف پذیری که می توانید آرزو کنید: مناسب ترین راه حل برای هر نیازی

 

اجاره طولانی مدت خودرو چگونه کار می کند؟

خرید خودرو در حال حاضر راه حلی منسوخ تر از راه حل های جدید اجاره به نظر می رسد و بیشتر مردم از آن استقبال می کنند.

اجاره خودروی بلند مدت یک راه حل نوآورانه حمل و نقل است که می تواند به هر نیاز جابجایی افراد حرفه ای و شرکت های کوچک و متوسط پاسخ دهد. در مقابل پرداخت هزینه ثابت ماهانه، شما یک خودرو یا وسیله نقلیه تجاری برای مدت زمان و مسافت پیموده شده بر اساس نیاز واقعی خود در اختیار دارید.

با انتخاب اجاره چقدر پس انداز می کنید؟

   انتخاب اجاره بلند مدت به شما این امکان را می دهد که هزینه های مدیریت خودرو خود را کاهش دهید و در زمان و مدیریت صرفه جویی کنید.

دیگر نیازی به متحمل شدن هزینه های غیرمنتظره نخواهید داشت و می توانید هزینه های ماهانه خود را بر اساس بودجه موجود، با هزینه های مشخص و بدون غافلگیری برنامه ریزی کنید.

رنت خودرو

هزینه تمام شده

بزرگترین مزیت اجاره دقیقاً در نحوه عملکرد آن نهفته است: تنها چیزی که باید در طول دوره اجاره مراقبت کنید، یک هزینه ماهانه ثابت و از پیش توافق شده است که شامل همه چیزهایی است که برای رانندگی نیاز دارید.

در واقع هزینه شامل:

•          استفاده از وسیله نقلیه

•          امداد جاده ای H24

•          مالیات

•          بیمه  سرقت و آتش سوزی، بیمه نامه تصادف راننده

•          بدون هزینه اضافی برای وسیله نقلیه خود ( فقط باید نگران سوخت باشید). این همچنین شما را از هر گونه کارهای تعمیر و نگهداری که می تواند زمان و هزینه را بگیرد، رها می کند.

شما همیشه یک وسیله نقلیه آخرین نسل دارید

یکی دیگر از مزایای جالب اجاره طولانی مدت، امکان رانندگی همیشه با یک وسیله نقلیه جدید است. قراردادهای اجاره به شما این امکان را می دهد که خودروها را تعویض کنید و بهترین وسیله نقلیه را برای نیازهای خود در لحظه انتخاب کنید.

این برخلاف خرید است که در آن مقدار زیادی پول سرمایه گذاری شده ما را ملزم می کند که یک ماشین را برای سال های زیادی نگه داریم.